top of page
Поиск
  • Фото автораGREECE ISRAEL

ישראלים רוכשים נכסים ביוון

לא מעט משקיעים ישראלים שמחפשים הזדמנות טובה להשקעה בנדל"ן, לוטשים את עיניהם לעבר יוון WWW.ISRAELGR.NET גופים העוסקים בליווי הישראלים בכל תהליך הרכישה, מדווחים כי מדובר במגמה שהולכת וגוברת ומתודלקת על רקע הרגיעה הכלכלית ביוון והעלייה בתיירות.

כתבות נוספות בערוץ הנדל"ן של ynet:

הישראלים מתעניינים במגוון גדול של נכסים, ואפשר לחלק את הרוכשים הישראלים הפוטנציאליים ל-3 קטגוריות: המתעניינים בנכסים לצורך בניית וילה או בית נופש בקרבת הים לימי הקיץ או החגים; המתעניינים ברכישת נכסים לצורך השקעה במטרה לקבל תשואה טובה ויציבה; והמתעניינים ברכישת עסק ביוון כמו בתי מלון - ומוכנים להעתיק את חייהם לשם.

מדובר במחירים שונים דרמטית מאלו שבשוק הנדל"ן המקומי. במיקונוס, אחד האיים היקרים ביותר ביוון, ניתן לרכוש שטח של 2320 מ״ר הכולל וילה בגודל 176 מ״ר במחיר של מיליון אירו. באי כרתים, הנחשב ליקר גם הוא, ניתן לרכוש וילה בשטח של 79-83 מ״ר במחיר של 139 אלף אירו. בחצי האי פילון מוצעת למכירה וילה בגודל של 270 מ״ר, במחיר 495 אלף אירו. באיים הפחות יקרים אפשר למצוא וילות בכ-250-350 אלף אירו לדונם וחצי, הכולל חוף פרטי - כאשר המחירים עולים בהתאמה ככל שמתקרבים יותר לים.

בעיר אתונה ניתן למצוא דירה בשטח של 80 מ"ר במחיר של 55 אלף אירו. דירה בשטח של 98 מ"ר תעלה כ-60 אלף אירו בעיר. בסלוניקי המחירים גבוהים יותר - ושם ניתן למצוא דירה בשטח של 65 מ"ר במחיר של 70 אלף אירו.

ירידה דרמטית במחירים

עד לאחרונה יוון הטרידה משקיעים ברחבי העולם בעקבות החוב העצום במדינה. החשש הגדול היה מתרחיש האימה - יציאה של יוון מגוש האירו, מהלך שעלול היה ליצור את אפקט הדומינו ולסבך את כל מדינות גוש האירו ובעיקר מדינות הפריפריה (איטליה, ספרד ופורטוגל).

תרחיש האימה נמנע שוב בזכות סיוע ענק מצד גרמניה וקרן המטבע הבינלאומית. תוכנית הצנע שיוון מחויבת אליה; הבחירות ביוון שמבטיחות את קיומה של תוכנית הצנע; ועמידה במחויבויות המוטלות על המדינה כתנאי לקבלת הסיוע - כל אלה מרגיעות בשלב זה את החששות של המשקיעים, ומפנות מקום לבחינה מחודשת של יוון כיעד אטרקטיבי להשקעה בנדל"ן.

חברת נדל''ן G.I.I בחוכמה מעניקה שורה ארוכה של שירותים בתחום נדל''ן באתונה .ההתמחות העיקרית שלנו היא ייעוץ וליווי בביצוע השקעות חכמות בנדל"ן. אנחנו מאתרים נכסים בהתאם לצרכים הספציפיים של הלקוחות עוסקים בהשבחת נכסים קיימים משווקים נכסים מעניקים ייעוץ משפטי וייעוץ בנושאי מס מסייעים בהתנהלות מול הרשויות וכן בצדדים הפיננסיים של העסקה. החברה פועלת מתוך תפיסה שחשוב להתמחות לא רק בנדל"ן אלא גם באנשים, כך שאנחנו מקפידים להכיר היטב את הלקוחות לפני תחילת העבודה. הידע הרחב שלנו והניסיון רב השנים הם הרווח שלכם WWW.ISRAELGR.NET

45 просмотров0 комментариев

Недавние посты

Смотреть все
bottom of page